Sammenlikning drivlinjer | Nye Interstar
Sammenlikning drivlinjer | Nye Interstar
Sammenlikning drivlinjer | Nye Interstar
Motoreffekt kW |
Dreiemoment Nm |
Tillatt totalvekt | Rekkevidde |
DC-lading |
AC-lading |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
87 kWt | 105 | 300 | 3,5 T |
405 km [1][2] | Std (130kW) |
22kW |
Motoreffekt kW |
Dreiemoment Nm |
6-trinns manuelt gir | 9-trinns automatgir | ||
---|---|---|---|---|---|
dCi 170 | 125 | 380 | 3,5T |
3,5T | |
dCi 150 | 110 | 360 | 3,5T |
3,5T |
Offentlig Opladning
Offentlig Opladning
Offentlig Opladning
Batteritype | 87Kwt | 87Kwt | 87Kwt |
---|---|---|---|
Gjenoppretting av rekkevidde |
- 50 km |
- 170 km |
- 400 km |
DC 150kW hurtiglader med integreret ladekabel [5] |
0t 06 min | 0t 19 min | 1t 10 min |
AC 22 kW med mode 3 ladekabel (inkl.) |
0t 38 min | 1t 53 min | 4t 35 min |
Nyttige snarveier
[1] Rekkeviddetall er hentet fra laboratorietester utført i henhold til EU-bestemmelser og er beregnet for sammenligning mellom kjøretøyer. Informasjonen refererer ikke til et bestemt kjøretøy. Tallene gjenspeiler ikke nødvendigvis faktiske kjøreresultater. Tilleggsutstyr, vedlikehold, kjørestil og ikke-tekniske faktorer som værforhold og topografi kan påvirke de offisielle resultatene. Tallene ble bestemt ved bruk av testprosedyren WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure).
[2] Enkelte data avventer endelig typegodkjenning.
[3] Nissan Interstar med dieselmotor: forbruk (l/100 km): 7,4 - 8,5; CO2 utslipp kombinert kjøring: 194 - 222 (g/km). Varebilen er typegodkjent i henhold til EU-regulativer ved bruk av WLTP-testprosedyre. NEDC-verdier er derfor ikke tilgjengelig for denne varebilen.
[4] Tallene viser 87 kWt batteri. Ladehastigheter påvirkes av ulike forhold slik som ladetype, værforhold/omgivelsestemperatur, batteritemperatur, batteritilstand og antall elbiler som lader samtidig når lading pågår. I kalde klimaer kan innebygd forvarming av batteriet forbedre hurtigladeladehastigheter. Hurtiglading krever bruke av CCS 2 hurtigladesystem. Nissan Interstar er utstyrt med ladebeskyttelse for å beskytte batteriet ved gjentatte hurtigladinger i løpet av kort tid. Ladetiden ved for ofte gjentatte hurtigladinger kan påvirkes av batteriets ladebeskyttelse. Forbruk (Wt/km): 21 kWt/100 km energiforbruk; CO2 utslipp kombinert (g/km): 0. Null CO2 utslipp ved kjøring.
[5] Maksimal DC ladehastighet er 130 kW for 87 kWt batteri.