Drivlinjer | Nye Interstar

Den nye Interstar tilbys som elvarebil (Interstar-e) eller med dieseldrivlinje slik at du kan velge den motorytelsen som passer best for din bedrift. Med fokus på effektivitet sparer den nye dieselmotoren i gjennomsnitt 1,5 liter/100 km sammenlignet med utgående Interstar [1].

Nissan Interstar stor varebil kassebil og elvarebil parkert foran solcellepaneler

    

   

    

   

Nytt design = redusert luftmotstand og økt effektivitet

Nissan Interstar, demonstrasjon av forbedret aerodynamikk

Nye Nissan Interstar har fått et nytt og oppgradert design utvendig. Faktisk er det dette nye designet som forbedrer aerodynamikken på den store varebilen. Dette fører igjen til en 20 % motstandsreduksjon (SCx) sammenliknet med utgående versjon. Fordelen for deg er ikke bare en mer visuelt moderne varebil. Du spare også drivstoff/strømforbruk og maksimere på denne måten kjørelengden/rekkevidden din. Sammen med en ny 2.0-dieselmotor er dette avgjørende for å optimalisere driftskostnadene.

Dette burde være godt nytt for en hver bedrift med fokus på reduksjon i utgifter knyttet til forbruk. 

Bilde av Nissan Interstar stor varebil kassebil elvarebil sitt førerhus med automatgir

    

Nyhet: 9-trinns automatgirkasse

Den nye 9-trinns automatgirkassen er raffinert og effektiv. Den frigjør også dyrbar plass i kupéen ved at girspaken er plassert ved siden av rattet, som vist på bildet. Dette er et smart alternativ til vår standard 6-trinns manuelle girkasse da den gjør girskift smidigere og som nevnt frigir plass i førerhuset.

Nissan Interstar, interiør profilvisning med fører

Visste du at? Førerhuset på den nye Interstar også har fått et realt løft. Både dette og ergonomisk plassering av viktig funksjonsutstyr forbedrer arbeidsdagen på fire hjul.